Close
Close modal
Close
SR
EN
Close
Karakteristike uređaja
Platforma
Operativni sistem
Win 11 Home
Procesor
AMD Ryzen 5 5500U APU with AMD Radeon Graphics (2.1 GHz base frequency, up to 4.0 GHz burst frequency, 8 MB cache, 6 cores)
RAM
8GB
Grafička karta
AMD Radeon
Ekran
Veličina
15.6"
Rezolucija
1920x1080
Tip
anti-glare, IPS
Ekran osetljiv na dodir
NE
Kamera
Glavna kamera
/
Glavna kamera karakteristike
/
Prednja kamera
HP True Vision 720p HD 
Prednja kamera karakteristike
/
Video
/
Memorija
Interna
256 GB SSD
Eksterna
/
Zvuk
FM radio
/
3.5mm port
/
Audio
Dvostruki zvučnici
Komunikacija
Prenos podataka
/
2G mreža
/
3G mreža
/
4G mreža
/
USB
2 SuperSpeed USB Type-A 5Gbps signaling rate23 (USB 3.2 Gen 1); 1 SuperSpeed USB Type-C® 5Gbps signaling rate23 (Supports data transfer only and does not support charging or external monitors); 1HMDI, 1 RJ-45
WiFi
Realtek RTL8822CE 802.11ac 2x2 Wi-Fi + Bluetooth
Bluetooth
da
NFC
/
GPS
/
Poruke
/
Baterija
Kapacitet baterije
HP Long Life 3-cell, 41 Wh Li-ion (Polymer)
Ostale karakteristike
SIM kartica
/
Dimenzije
35.8 x 24.2 x 1.99 cm
Težina
1.74
Dodatne funkcionalnosti
HDMI
Sadržaj pakovanja
/

HP 255 Win 11 Home Ryzen 5 SSD

Izaberi boju uređaja

Icon Size
Laptop HP 255 G8 Win 11 Home/15.6"FHD AG IPS/Ryzen 5-5500U /8GB/256GB/GLAN
offline
Dodatne informacije
Check Mark

Nakon kreirane porudžbine, u roku od tri radna dana naš kurir će dostaviti ugovor za odabrani paket na potpis. Kada potpišeš ugovor, uređaj će biti dostavljen na tvoju adresu u roku od 5 radnih dana od strane našeg partnera - Comtrade distribution d.o.o.

Close modal
Close
Osiguraj svoj uređaj u A1

Da ne ostaneš bez telefona kada ti je potreban, osiguraj svoj telefon i tablet u slučaju štete koju garancija ne pokriva.

RSD/mes

Dodaj osiguranje
Kako da osiguraš svoj uređaj
  • Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca.
  • Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze).
  • Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa.
  • Učešće u slučaju štete RSD
Šta da radiš u slučaju štete
  • Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999 od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova.
  • Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti.
  • Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis
  • Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu.