Close
Close modal
Close
SR
EN
Close
Karakteristike uređaja
Platforma
Operativni sistem
Win 11 Home
Procesor
Intel Core i3-1125G4 (up to 3.7 GHz with Intel® Turbo Boost Technology, 8 MB L3 cache, 4 cores, 8 threads)
RAM
8GB
Grafička karta
Intel UHD
Ekran
Veličina
15.6"
Rezolucija
1920x1080
Tip
anti-glare
Ekran osetljiv na dodir
no
Kamera
Glavna kamera
/
Glavna kamera karakteristike
/
Prednja kamera
HP True Vision 720p HD 
Prednja kamera karakteristike
/
Video
/
Memorija
Interna
256 GB SSD
Eksterna
/
Zvuk
FM radio
/
3.5mm port
/
Audio
Dual speakers
Komunikacija
Prenos podataka
/
2G mreža
/
3G mreža
/
4G mreža
/
USB
1 SuperSpeed USB Type-C® 5Gbps signaling rate; 2 SuperSpeed USB Type-A 5Gbps signaling rate; 1 HDMI 1.4b; 1 AC smart pin; 1 headphone/microphone combo
WiFi
Realtek RTL8822CE 802.11a/b/g/n/ac (2x2) Wi-Fi® and Bluetooth® 5 wireless card
Bluetooth
yes
NFC
/
GPS
/
Poruke
/
Baterija
Kapacitet baterije
3-cell, 41 Wh Li-ion
Ostale karakteristike
SIM kartica
/
Dimenzije
30.5 x 52 x 6.9 cm
Težina
1.69
Dodatne funkcionalnosti
HDMI
Sadržaj pakovanja
/

HP 15 Win 11 i3 8GB 256GB SSD

Izaberi boju uređaja

Icon Size
Laptop HP 15 Win 11 Home/15.6"FHD AG/i3-1125G4/8GB/256GB/siva
offline
Dodatne informacije
Check Mark

Nakon kreirane porudžbine, u roku od tri radna dana naš kurir će dostaviti ugovor za odabrani paket na potpis. Kada potpišeš ugovor, uređaj će biti dostavljen na tvoju adresu u roku od 5 radnih dana od strane našeg partnera - Comtrade distribution d.o.o.

Close modal
Close
Osiguraj svoj uređaj u A1

Da ne ostaneš bez telefona kada ti je potreban, osiguraj svoj telefon i tablet u slučaju štete koju garancija ne pokriva.

RSD/mes

Dodaj osiguranje
Kako da osiguraš svoj uređaj
  • Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca.
  • Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze).
  • Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa.
  • Učešće u slučaju štete RSD
Šta da radiš u slučaju štete
  • Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999 od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova.
  • Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti.
  • Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis
  • Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu.