Close
Close modal
Close
Close
Karakteristike uređaja
Platforma
Operativni sistem
Nokia OS
Procesor
Single core
RAM
/
Ekran
Veličina
2.4"
Rezolucija
320x240
Tip
QVGA
Ekran osetljiv na dodir
Ne
Kamera
Glavna kamera
2 MP
Glavna kamera karakteristike
Blic
Prednja kamera
/
Prednja kamera karakteristike
/
Video
Da
Memorija
Interna
16 MB
Eksterna
microSD podrška (do 32 GB)
Zvuk
FM radio
Da
3.5mm port
Da
HD voice
Ne
Komunikacija
Prenos podataka
GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA
2G mreža
900/1800 MHz
3G mreža
900/2100 MHz
4G mreža
Ne
USB
Da, microUSB
WiFi
Ne
Bluetooth
Da, v2.1
NFC
Ne
GPS
Ne
Poruke
SMS, MMS
Baterija
Kapacitet baterije
1200 mAh
Ostale karakteristike
SIM kartica
Micro SIM
Dual SIM
Da
Dimenzije
115.6 x 51 x 12.8 mm
Težina
/
Dodatne funkcionalnosti
/
Sadržaj pakovanja
punjač, uputstvo, garancija

Nokia 3310 2G dual SIM

Izaberi boju uređaja

Icon Size
2.4" / 320x240 ekran
Icon Size
2 MP kamera
Close modal
Close modal

Osiguraj svoj uređaj u A1 i prva 3 meseca su bez naknade

Uz kupovinu bilo kog telefona ili tableta iz A1 ponude preko A1 Online prodavnice dobijaš 3 meseca osiguranja uređaja od nenamernih fizičkih oštećenja, lomljena ekrana i drugih šteta koje saobraznost ne prokriva. Nakon 3 meseca osiguranje uređaja se naplaćuje po regularnoj ceni kroz mesečni račun.

129 RSD/mes

0 RSD/mes

prva tri meseca

129 RSD/mes

Dodaj osiguranje
Kako da osiguraš svoj uređaj
  • Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca
  • Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze)
  • Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa
  • Učešće u slučaju štete 1000
Šta da radiš u slučaju štete
Check Mark

Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999, koji je na raspolaganju od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova

Check Mark

Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti

Check Mark

Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis

Check Mark

Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu gde si dostavio uređaj

Close
Tu smo za vas

Najlakši način da proverite sve pogodnosti naše ponude je da vas kontaktira A1 predstavnik za poslovne korisnike. Ostavite svoje podatke i očekujte poziv u najkraćem roku.

Polje ne sme biti prazno
Polje ne sme biti prazno
Polje ne sme biti prazno
Neispravan broj
Polje ne sme biti prazno

Neispravna email adresa
Polje ne sme biti prazno